2012. szeptember 6., csütörtök

359 days left

Háhááá! Dehogynem kellett már az első nap beégnem!
Szóval a vörksop. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egy iskola tornatermében középkori jelmezbe öltözött 2 alak (mellettük én) ugráltat 16 kiskorút, játszik pantomimeset, zsonglőrködik, táncol, és ordibál, mindezt egy egyáltalán nem annak tűnő, de felépített rendszerben. A történethez hozzátartozik, hogy az órát az Øyvind vezette, mivel a gyerekek norvégul beszélnek, úgyhogy ebben a mesében én voltam a különös magyar, akivel csak angolul lehet társalogni, de meglepő módon itt még a hatévesek is tudnak egy keveset. Az óra végén kaptam egy indokolatlan ölelést a nagyon cuki lila ruhás kislánytól, aki végig nekem dobálta a zsonglőr babzsáklabdát, hogy utána mosolyogva közölhesse hogy "Sorry". A mai napon csak zenekapcsolgató, meg néha besegítő voltam, de holnap már rendesen mezben kell feszítenem, úgyhogy miután hazaértünk, hagytam, hogy az Anja kijátssza magát és random stílusú ruhákba öltöztetve összeállítsa a holnapi fellépőruhám. Ami amúgy király lett!
Ezenkívül megvettem életem második doboz norvég sörét, miután az előző rossz volt, remélve, hogy ez jobb lesz. Végülis ráérek kipróbálni az összeset is akár...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése