2012. szeptember 9., vasárnap

356 days left

Túléltem egy hetet!:)
Szombat délelőtt a frissen alakult Angel Quire tagja lettem, ami egy énekkar, amiben néhány tökidegen nő meg mi lányok énekelünk. A Merete a vezető, a Maria (aki a mentorom) a segédje, nekik elképesztő hangjuk van. Nyilván megint ment az orgia ügy, én a Dziwny-t kaptam, hál istennek, mert vele semmi sem ciki, aztán végre elkezdhettünk énekelni, meg improvizálni meg a Mariana tanított egy szlovák dalt, aminek az eredetijére olyan szépen ráénekelt a Merete, hogy sírva fakadtam:)
Délután a Mariana-val főztünk egy zöldséges rizst és megettük a teraszon, nagyon almás volt:)
Este fájösót csináltak a fiúk egy elég messzi sátorozó helyen (azt hiszem Trollvann-nak hívják, ami manóvizet jelent), ahol éppen egy gyerekeket segítő akció résztvevői voltak a közönség. Ugyanis ez a szervezet azt szeretné, ha a gyerekek jól éreznék magukat a természetben és ahelyett, hogy egész nap a gép előtt ülnének, menjenek játszani, túrázni és egyéb szórakoztató dolgok. Ez a hely, hát ez valami csodálatos! Egy apró félsziget egy hatalmas tóban, körülötte égig érő fenyvesek meg sziklák, nyilván nem fotóztam le, de a Mariana megígérte, hogy elmegyünk oda egyet kirándulni, akkor majd csinálok jó sok képet. Az előadás marha menő volt, az Øyvind is csak egyszer égette meg magát, akkor is csak azért mert a fenekébe dugdosta a lángoló fáklyát:) Volt szöges asztal, arra is ráfeküdt, a Dziwny meg tüzet lehelt egy fáklya segítségével.

Ma ugyanannál a tónál volt vörksop, csak most a Dziwny helyett a Mariana-val mentünk. A legfiatalabb gyerek kb 2 éves lehetett, a legidősebb meg 12, így elég nehéz volt olyan dolgokat kitalálni, amire mindegyik fogékony, de nagyjából sikerült. Megint összebarátkoztam pár kislánnyal, ők csak a kezemet fogva voltak hajlandóak közlekedni, még akkor is, mikor bukfencezni kellett. Jaj és a kis cuki pókember! Ő egy édes totyogós, végig mellettünk bolondozott, mikor elesett, akkor is gurgulázva röhögött, hát fantasztikus volt! Azt megfigyeltem, hogy mindig van legalább egy gyerek aki folyton lázad és elront minden jó pillanatot, de még sajnos nem tudom, hogy kell ezeket jó útra téríteni, vagy kell-e egyáltalán. Hazafele a kocsiból láttunk rénszarvast, egy anyukát meg a gyerekét! Olyan furcsák voltak, először azt hittem szamarak, csak mikor megláttam a Vigyázz rénszarvas! táblát akkor realizáltam, hogy mik is ők! Agancs nélkül olyan suták:) Tegnap meg őzeket láttam ugyanezen az úton, úgy tűnik itt az állatok családostul közlekednek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése