2012. szeptember 12., szerda

353 days left

Ma nagyon hiányzik az András. Érdekes hullámokban lepnek el a érzelmek, nem mintha bármit is tennék ellene, gyanítom, hogy a fényképeinek végtelen bámulása nem segít a vágyakozás mértékének csökkentésében. Mindenesetre van nálam egy A4-es lap amin 16-szor van rajta ugyanazon fotója, különböző méretekben, a biztonság kedvéért. Az még ront a dolgok állásán, hogy mindeközben Justin Bieber-t hallgatok és hajthatatlanul fújom az orromat, de ezt már a náthának köszönhetően.
Reggel megvolt az énekóra, erről sok mindent nem mondanék, csak annyit, hogy az improvizációs feladatnál bő 12 percen keresztül égtem, mert képtelen voltam még 5 tagú kíséret mellett is a Merete szemébe nézve elénekelni 2 sort egy szöveg nélküli dalból.
Ezután megebédeltünk, nem tudom mi volt a kaja, de tényleg megebédeltem! Rizs meg valami szószos izé, volt benne szezámmag, indiai fűszer, uborka, meg azt hiszem hús is, de ha nem, hát elhittem, úgyhogy köszcsi a Mariana-nak.
Délután egy hatalmas elefántfejre ragasztottuk vissza a letört agyarát, ennek köszönhetően bemutathattam speciális szkilljeimet a két komponensű ragasztó és a csiszolópapír használatának terén. Ezenkívül sárga csíkokat festettem egy zöld szekérre meg műindákat erősítettem fémrudakhoz. Beszélgettem a Dziwny-vel a múltbéli és a még be nem következett reinkarnációiról, közben talált nekem egy gólyalábat a méretemben, szóval fognak itt még csontok törni.
A munka végeztével vett az Øyvind egy tök fura jégkrémet egy zenélő jégkrémeskocsiból, olyan mint a kinder tejszelet csak csokiskeksz az oldala és nagyon finom!!!!! Holnap megint akrobatika edzés, előre félek (tekintve, hogy ma reggel felfedeztem 4 új lila foltot a testemen) nem is ok nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése