2012. szeptember 11., kedd

354 days left

Hétfőn volt az első YouthGroup találkozó, azaz 5-re jött pár 18-23 éves fiú meg lány és 10-ig edzettünk. Ebben benne foglaltatik a bemelegítés, az akrobatika, a zsonglőrködés, az ének és a szabadfoglalkozás. Mivel már reggel volt két vörksop és eléggé kimerültem, nem ment annyira a futás, sőt, ami azt illeti semmi se. Megismerkedtem egy amerikai fiúval, aki szerint vagány a hajam, azt mondta Amerikában nem látni ilyet mert mindenki keresztény. Gyanítom, hogy még mindig nem sajátítottam el az angol nyelv rejtelmeit, vagy tényleg ezt mondta, de akkor az nagyon gáz. Ő csak úgy hipp-hopp gondolt egyet és idejött, nincs se szállása, se semmije, hálistennek a Stellások gondolnak az ilyen elmebetegekre és tudnak segíteni.
A többiek is nagyon cukik voltak, leginkább norvégok, még mindig fogalmam sincs kik, pedig csináltunk egy ismerkedős-névmemorizálós gyakorlatot: körbeálltunk a próbateremben, a Merete meg bedobott egy zsonglőrlabdát, amit körbe kellett passzolni, mindig a melletted lévőnek a nevét kiáltva, akinek dobtad a labdát. Aztán random elkezdtünk futkorászni a teremben, egyre több lett a labda is, én meg alig tudtam kiabálni a Maria nevét, mert folyton a Hovar-ra kellett figyelnem, aki az én nevemet kiáltozta, hogy időben elkapjam a labdát, közben meg fuldokoltam a nevetéstől. Arról nem is beszélve hogy hányszor estem el, ugyanis ez a rengeteg feladat túl sok volt az agyamnak egyszerre, így a szaladgálást gondolom kiiktatta.
A vacsora megint hányás volt, ezúttal a Dorota csinálta. Váltig állította, hogy ez eredeti lengyel kaja, én nem hiszem, hogy ott semmiben nincsen hús. Az első fogás paradicsomleves volt rizzsel, ezt a kombinációt annyira nem értettem mondjuk, a második meg saláta, mindenféle zöldségből meg pirított mandulával, na az mondjuk ehető volt, úgyhogy kikapirgáltam. A "vacsora" után ettem egy kanál mézet, mert az itt nagyon finom, és olyan gusztán néz ki, ilyen krémes barna, olyan mint a karamell.
A Mariana megkérdezte, hogy mi lenne, ha hétvégén 3 napos hegyi túrára mennék vele, felvetettem, hogy esetleg valami diszkrétebbel kéne kezdenem, de szerinte olyan itt nincs, úgyhogy meglátom, hogy kapok-e olcsón valami vízálló, meleg holmit, mert amiket mutatott, olyanokat még sose láttam.
Ja! Töltöttem fel új képeket a webalbumba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése