2012. november 6., kedd

297 days left!!!!!!!

Kevesebb, mint 300!
Aaaandráááááás!!!!! Tudom, hogy most épp edzésen vagy, hogy gyönyörű maradjon a tested amíg találkozunk, de akkor is! Hazafele vegyél zsömlét, mert nem lesz holnap reggelire!


Az előadás jól sikerült, félreértések elkerülése végett: nem volt benne szerepem. Ez egy karácsonyi hagyomány amit minden évben többször előadnak, nekem meg fogalmam sincs az egészről, úgyhogy hogy lennék már benne?:)
Nem botránkozott meg senki (legalábbis nem nyilvánosan), de én nagyon élveztem, ennek örömére egy hét múlva megismételjük Oslo-ban.
Csütörtökön jött a Virág, ma ment vissza Angliába, figyelemmel követte az eseményeket, majd közölte a Merete-vel, hogy meg van elégedve, jó helyen vagyok.
Múlt hét hétfőn a YouthGroup alatt kiment a bokám mert akrobatikáztunk, aztán ezt elfelejtettem és most megint kiment. Úgy fáj mint az állat és holnap akrobatika edzés lesz. Gondolom végig a sarokban fogok jógázni a Hanna-val...
Tegnap megmutattam a kosztümöm vázlatát a Per-nek, hogy ellenőrizze nem néz-e ki hülyén (természetesen de), azt mondta az én színem a bordó, nem az undorítóciklámen, ezután közölte (nem tudom hogy a ruha mennyit nyomott a latban), hogy bohócnak fogok állni. Ezen a ponton elég ádáz arcot vághattam, mert ilyenekkel próbálta menteni a helyzetet, hogy azért gondolt erre mert olyan jó humorérzékem van, meg kedves vagyok, meg infantilis. Szóval tudok hova fejlődni: udvaribolond -> bohóc. Úristen! Az összes hülyének otthon igaza lesz, aki azt mondta, hogy eljövök egy cirkuszba bohóckodni! Nem baj, a budapesti cirkuszban Beksztrítbojzra lovagolnak az artisták, talán stílusosan én is hülyét csinálhatok magamból az I Want It That Way-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése