2012. november 7., szerda

296 days left

Ma mindenki uszodában volt meg szpában, én természetesen nem mentem mert a szaunába nem szabad, a szpát meg nem tudom. Nincs fürdőruhám se, ki az a hülye aki szeptemberben kijön Norvégiába és hoz bikinit? Na egyébként reggel végig a Hanna-val nyújtottam meg jógáztam mert durva akrobatika óra volt, nekem meg még mindig fáj a bokám.. aztán a műhelyben dolgoztam az Anja-val meg a Cristian-nal, szerencsére befejeztem mindent, talán elkezdhetem varrni az új ruhámat. Holnap a Thorunn irodájában fogok aktákat tologatni mert ez is benne van a szerződésben, aztán felmoshatom a próbatermet, hogy érezzem a törődést.
A többiek ebben a percben hagyják el a házat az erdő felé, egy hómméjd szaunázás reményében.. jó éjszakát Ditta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése