2012. november 22., csütörtök

281 days left

Napjaim átlagosan telnek, már ami átlagosnak tekinthető egy cirkusz-színház életében. Ezen a héten már két YouthGroup foglalkozás is volt és szombaton meg vasárnap is lesz, mert készülünk egy előadásra, ami jövő hétvégén lesz. A tegnapin sikeresen legyőztem a tüzes poi-jal szembeni félelmeim nagy részét és az összes trükköt (amit tudok) kiviteleztem, égési sérülés nélkül. (Az egyszerűség kedvéért készítettem egy kis útmutatót az egyes akrobatika elemekhez.)
Az akrobatika szessön alatt természetesen a bokám újból elromlott, mint minden egyes alkalommal, meg már a hátam is fáj, miután a Dorota 5-ször egymás után felugrott a nyakamba (1. ábra). Ma mindent sikerült megcsinálnom, ami az ábrán található, a legtöbbet az Øyvind-nel. Általában a piros ember vagyok én, ez a valóságban is közelít a bőrszínemhez, ami vörös a kimerültségtől és az égéstől, ha nem sikerül valami.
Ma az egész edzés alatt Beksztrítbojz szólt, mert az Anja vett (VETT!) egy cd-t valahol, csak azért hogy nekem jó legyen! Hát mit ne mondjak, lehet hogy ezért voltam ma sikeres, nem akármilyen érzés az I'll Never Break Your Heart -ra csinálni a Dirty Dancing-be illő (2.) emelést. Istenem, annyira jó vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése