2012. december 4., kedd

269 days left

2 hét múlva megyek haza!!!!!!!!! Úristen! El se hiszem!
Túl vagyunk a hétvégi előadásokon, úgyhogy már elmondhatom magamról, hogy a Stella Polaris tagja vagyok és megvolt az első fellépésem, sőt, egyből kettő. A szombati sokkal jobban sikerült mint a vasárnapi és ami a legnagyobb kihívás volt az a -12°, de csodával határos módon, egyáltalán nem fáztam az előadás közben. Ma megkaptam az e havi fizetésemet és mit tagadjam: Gazdag vagyok!!!!! Olyan büszke vagyok magamra hogy sikerült spórolnom és nem is volt olyan nehéz. Na most mennem kell Tønsbergbe a Maria-val vásárolni, csókolom!
:)

1 megjegyzés:

  1. Már nagyon várlak :)
    Képzeld kiszámoltam, hogy Virág 1 éves korától kb. 15 évig (Harry Potter 3. könyvig) olvastam nektek esténként mesét majd regényeket.

    VálaszTörlés