2012. december 5., szerda

268 days left

Ma véglegesen vegetáriánus lettem. Azzal kezdődött hogy grillpartit tartottunk a ház előtt (igen, még mindig -12° van meg hó), a fiúk sütöttek egy hatalmas darab húst. 2 órán keresztül minden rendben volt amíg söröztünk és körbeálltuk a 1,5 méter átmérőjű, brooklyni kukákra emlékeztető tábortüzet és rögtönzött zenekart alapítottunk. Aztán a Cristian kijelentette hogy kész a kaja, mi meg bevonultunk naivan az ebédlőbe, ENNI. Na már most a véresen, félig átsütve, nem tudom mióta jelenti azt, hogy a hús ehetetlenül rágós és ízetlen, de ez egy rakás szar volt. Szóval rágtam egy darabkát kb 35 percen keresztül, aztán kimentem diszkréten a konyhába, mikor visszatértem már nem volt a számban, utána már csak kenyeret ettem majonézzel.

1 megjegyzés:

  1. hahahaha nekem is a legrosszabb napjaim voltak,mikor steaket csinalt a no vacsira,annal a csaladnal,amelyiknel au pairkent dolgoztam. remalmaimban ne jojjon elo...

    VálaszTörlés