2012. december 11., kedd

261 days left

Hurrá, beteg vagyok! Sikerült kibírni 3 hónapot súlyosabb megbetegedés nélkül, hát íme a jutalmam:
Tegnap reggel arra keltem hogy fáj a torkom és hányingerem van, aztán ez csak rosszabbodott a nap folyamán, olyannyira, hogy a reggeli eligazításról haza kellett jönnöm, mert majdnem elájultam. Itthon aztán bevettem egy csomó gyógyszert, befeküdtem az ágyamba, de ez mit se segített, egyre magasabb lett a lázam. Mivel már annyira meg voltam ijedve, hogy hirtelen akár imádkozni is kedvem lett volna (ha ugyanis nem teszem, akkor nem próbáltam meg mindent), mikor jött a Dorota meg a Maku és mindenféle alternatív abrakadabra dolgokkal kezdtek kezelni. A legjobb része az volt mikor egy tibeti réztálat kellett a hasamra tenni és azt ütni, hogy rezgéseket bocsásson ki az összes létező sejtemre. Nem tudom, hogy használt-e, mindenesetre megnevettetett. Mára már elmúlt a láz, csak még érzem hogy gyenge vagyok, az étvágyam is megjött de enni még nem merek. A Dziwny úgy látja, hogy csak azért lettem beteg hogy ne kelljen elpakolnom a hatalmas fa palettákat, amivel ma végeztek, a Dorota szerint azért, mert ezen 3 hónap alatt úgy megerősödtem hogy már meg tud birkózni a szervezetem egy betegséggel, nem úgy mint azelőtt. Ennek nem nagyon látom értelmét, hogy miért kéne lebetegednem ha erősebb vagyok.. azért hozott néhány természetes gyógyító eszközt is, 3 kiló citromot meg gyömbért meg fokhagymát, úgyhogy csodálatos illatom van.
Jó érzés itt betegnek lenni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy barátnőm; Polónyi Szilvia az EVS önkéntesek külföldön szerzett tapasztalataival foglalkozik a szakdolgozatában. Igazán hálás lennék, ha kitöltenéd ezt a kérdőívet! :)
    Köszönöm:Viki

    http://ripet.hu/feedback.php?kid=ccf8be267cf45315ecfdd6fd1f796957

    VálaszTörlés
  2. Szia, ezt a kérdőívet már kitöltöttem kb egy hete:) Nagyon szívesen!:)

    VálaszTörlés