2012. október 21., vasárnap

313 days left

Megismerkedtem a másik önkéntessel, a neve Maria. Eddig csak örbön ledzsend volt, hogy jön, mert Örményország nem szereti, ha a nép kiszivárog, így hát beletelt egy kis időbe, míg megadták neki az egyéves vízumot. Annyira nem akarják, hogy elmenjen, hogy egy évig haza se mehet, még karácsonykor se.
Szóval nemsokára beiratkozhatunk norvég nyelvtanfolyamra, ami kicsit komplikált lesz, mert vagy várunk januárig, hogy hetente egyszer bejárhassunk Tønsbergbe, vagy novembertől egy hónapig Trondheimbe költözünk, ahol mindennapos iskolarendszerű nyelvoktatás van. Erről ennyit.
Tegnap elmentünk mindnyájan egy előadásra Osloba, a társulat neve Zirk Mir, 150 korona volt. A különleges az benne, hogy a Merete meg a Per két idősebbik fia a Jacob és a Daniel is játszottak, ezenkívül a másik 3 fiú is dolgozott a Stella Polarisnál, az egyik ugyanolyan önkéntes volt mint én.
Volt itt minden, akrobatika, zsonglőrködés, zene, tánc, de nem ám olyan amatőr stílusban, mint amit mi csinálunk, ezek profik! Majdnem elájultam, annyira menő volt. Levezetésképpen tartottak egy afterpartit, lehetett inni-enni, vettünk is egy sört a Mariával, aki megkért, hadd legyen az árnyékom, ami igazán megtisztelő, szóval ezután már kellemesen elcseveghettünk, aminek az lett a vége, hogy fogadtunk, azaz ráparancsoltam, hogy ma leborotváljuk az egész fejét, és nekem is az egyik oldalát. Majd linkelek képet a végeredményről.
Tök jó, hogy van valami közös bennünk, pl, hogy neki is hosszú haja volt mielőtt jött és most vágatta le olyan rövidre mint én:)  De a legjobb, hogy ő is imádja a húst! Szóval ezentúl ketten szenvedhetünk a közös Stellás ebédeknél, és pont most hallom a Rádió 1-en, hogy Flo Rida-tól az I Cry Norvégiában aratta a legnagyobb sikert. Hát engem nem kérdeztek meg..
Ma különleges élményem volt a féjszbúkon, megtudtam, hogy a Hovar neve valójában Håvard, csak ezek a norvégok a saját nevüket se tudják rendesen kiejteni. Nagyon jó, még egy speciális karakter a control-c listán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése